Stop in the name of love

Det har gått mer än tre år och 456 inlägg sedan jag startade den här bloggen och jag känner att jag inte får ut någonting av att ha den längre. Den är lite utav en ondcirkel för mig. Får se hur länge jag kan låta bli att blogga tänkte skriva lite utöver den så det blir nog bra ändå, kanske blir en fotoblogg eller liknande om jag införskaffar en systemkamera senare, då får ni hänga med mig igen! Men i framtiden får man uppdatera sig om mitt aktuella liv på något annat vis. Mina läsare består väl ändå till 99% av folk som jag känner?

Kommer låta den ligga uppe så att jag själv kan blicka tillbaka!

Tack och adjö! Trevlig helg. Hoppas vi ses snart ändå!









Det händer mycket på tre år!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Åh, bild nummer 2 är superfin. Jag följer dig på FB. Ha det bra.

2010-03-12 @ 18:30:58
Postat av: beccaa

neeej.. mallis! hur ska man hålla reda på dig nu?:P hihi.. HURRU.. jag, lisa, louise o johanna har inplanerat en roadtrip i sommar.. är du kvar i kalmar runt 6-7 juli ?? :D PUSS

2010-03-12 @ 22:57:00
URL: http://reebook.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja du Becca, jag har en telefon som man når dygnet runt!! :) Men får ser hur lång tid det tar innan man inte kan hålla sig från bloggen.

HURRU jag ska nog jobba i Uppsala från å med typ vecka 28. Det är tydligen 12 juli. Men jag hade nog planerat att vara i Uppsala innan, Martin tar studenten, ska på bröllop i juni så tänkte nog undvika o åka fram o tillbaka. Men inget är spikat o så. Vart ska ni roadtrippa?

puss

2010-03-13 @ 11:03:35
Postat av: Anna

Tråkigt att du slutar skriva, jag har läst din blogg och tittat på vackra, roliga, fina foton:). Kram

2010-03-18 @ 21:36:56
Postat av: Marie

Det har varit kul att läsa din blogg och kul att se kort på dig och hur otroligt lik Åsa du är :). Kul också att se andra "gamla" kort på Åsa och Hasse.

Kram

2010-03-21 @ 11:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0