Hope

Tror vi har en svacka i förhållandet. Jag har datorn i knät och erik har bara tvn i sitt intresse!!
Har beslutsångest! Missa mycket fysik och vara i Uppsala en dag innan Egypten eller åka till Arlanda halv åtta på kvällen innan planet går fem o tretti på morgonen, antingen hänga där hela mörka natten, eller flänga fram o tillbaka i uppland? How to do, jag bör inte missa fysik, men hur mycket lär jag mig av honom egentligen när jag tänker efter.
Uh idag har jag sökt jobb, rätt liten chans att jag får det men man kan ju hoppas på lite tur!
Nu donkar grannen otrevligt hög musik... vi skämta just om hur han sitter där o diggar i sin ensamhet. Imorgon ska jag få en spruta, gottt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0