Det gör inte ont att få skiten i sig så länge du är med mig

Ännu en kväll i Uppsala håller på att flyta förbi i mitt liv. Har tagit det lugnt när jag varit här nu men haft fullt upp på samma gång. Till på onsdag är hembiljetterna till Kalmar köpta och tiden fram tills dess är fullbokad både dag och kväll och jag har knappt hunnit träffa alla vänner som jag ville träffa i Uppsala. Men antar att de oxå har haft fullspäckat schema då det inte har blivit något av att ses, vilket suger, men jag har inte orkat ta tag i det heller känner att andra också behöver kämpa lite och se att allt inte kommer serverat på silver fat. Nej då, ärligt talat, men jag har inte orkat styra så mycket som jag brukar, tack till er som orkar ta tag i saker som att bara ses ni har gjort mitt lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0