väl spenderade dagar


igår såg jag såhär extremt käck ut när vi var på guidadtur på södra pappersbruk i mönsterås och dess såg.
på bilden är jag uppe 74 meter på ett högt fabriktak. ni ser hur jag stormtrivs och njuter av all kunskap som jag får suga in i de där hörlurarna som ser ut som någonslags apparat från ett sjukhus. lite ironisk ja, men ärligt talat var det ganska häftigt att komma till en stor fet industri och se hur det gick till.
idag har hjärnan fått räkna matte och imorgon ska jag på gyminstruktör på morgonen och kanske en innebandyträning på kvällen. jag lever alltså ett väldigt "nyttigt" liv vilket känns bra, men det är lite tråkigt till och från men antar att det vänder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0