true colors

Det susar genom hela staden här och jag har tagit beslutet om att köpa en praktisk vindtät vinterjacka för fina pengar och det gör faktiskt lite ont att behöva lägga dem på någonting som jag inte tycker är urläckert. Utan något som jag inte fryser ihjäl i.
Man märker sig själv med att vara mer praktisk än snygg och inspirationen att klä sig överhuvudtaget är inte på topp, nästan alla i kalmar ser likadana ut? Bättring på det.
Borde skriva en lista på saker som kan förbättras. Ångestlistan eller nått.
På Lördag har vi korridors/rumsfest och i vårt rum tänkte vi ha temat franskt med mustasch.
Snyggt mustaschhalsband kanske vore något?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Snö!?! God damit! Jag som tyckte att det räcker nu..

Kommer sååå längt med matten, har diskat och gått 1 en halvtimme, dvs gjort allt annat. :P



Tyvärr är det ett faktum att alla klär sig i princip likadant i den här. Måste vara för detta här är en sånn håla ;)

De blir vi som får sticka ut hakan tyck ja..



Ha en mysig kväll! O hoppas träningen gick kanon!

2009-10-14 @ 17:41:45
URL: http://hosnilsson.blogg.se/
Postat av: Petri

Jag vill köpa en riktig lösmustasch och alltid ha på mig.

2009-10-14 @ 19:55:50
URL: http://petralouise.blogspot.com
Postat av: malin

Ja, med en kvinnlig mustasch skulle man minnsann sticka ut hakan, vore något!

2009-10-19 @ 14:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0