if i had a heart i could love you if i had a voice i would sing after the night when i wake up i'll see what tomorrow brings

Och alltid när det gäller matteprov så innbillar jag mig att det inte går att plugga mer när man har räknat ut nästan hela boken och så. Därav typ max 2 timmars plugga dehär två dagarna innan. Blir annat i helgen när det kommer till att plugga biologi, 300 sidor måste tryckas och bankas in. Aja alltså första tentan imorgon.. hoppas det går vägen. Ska göra matsääck snart! Har ju fem timmar på oss och känner jag mig själv är jag hungrig efter första.

Sen ska jag kanske bläddra igenom boken o krypa upp i sängen o kika på sista avsnittet av "Den stora resan."



Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, jag lever på hoppet av att, som Lisa uttryckte det, om det känns dåligt innan så kommer det gå bra. Just nu känns det extremt dåligt för min del :P

2009-10-29 @ 22:42:17
URL: http://petralouise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0