And I don't want the world to see me Cause I don't think that they'd understand


  • hängde nästan med lite på kemiföreläsningen fast än jag inte läst ett skvatt av de tio kapitlena innan
  • är tillfälligt döv på ena örat pga. lock precis vad jag inte behöver nu vill vara frisk och kunna träna och vända tillbaks mitt upp och nervända dygn
  • har hängt upp två svartvita tavlor i vardagsrummet en på farfar vid en cykel och en på morfar vid en motorcykel riktigt snygga, pappa som komponerat dem tidigare
  • försöker gilla läget i kalmar och det går okej just nu, men sånt kan vända snabbt har jag märkt
  • jag och erik funderar på att börja följa julkalendern imorgonbitti för första gången på ca åtta år, vadå bästa sättet att motivera sig att komma upp på morgnarna? får se om det funkar.
  • varför blogga när min trognaste bloggläsare inte finns? blogga för hans skull om ifall att han skulle kunna läsa på något underligt vis.

Söndagkväll i den stad jag föddes
jag står i en bar med gamla vänner
Vi svor eden när vi var unga
"alla för en" vad som än händer
Med det vilda livet red mig
Nån reser och nån bli kvar
Guds ära till dom som stannar
och bär den döde till sin grav

Kommentarer
Postat av: beccaa

i'm still here darling

2009-12-01 @ 19:33:33
URL: http://reebook.blogg.se/
Postat av: Ullis

Jag är nu en trogen läsare Malin ;)

2009-12-01 @ 23:25:41
Postat av: Lotta

Hoppas att allt är bra i Kalmar och att skolarbetet inte är alltför tungt. Tänker på dig. Kommer du hem ngt i jul ? Ska ni utomlands ?

Puss och kram (L)

2009-12-02 @ 17:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0