vad gör´re?

Skriver inte längre. Vet inte varför men jag börjar skriva på långa inlägg men sen raderar jag dem. Putts veck med allt, eller så sparar jag dem i word så att ingen får se utöver mig.
Hursomhelst är jag tillbaks i Uppsala nu och det känns rätt bra, har liksom inga förväntningar på den här staden längre och då blir man ju faktiskt oftast glatt överraskad! Valborg satt oxå fint och ikväll ska jag bege mig till Gävle på någonslags inflyttnings/hejdåjonas-fest i ett, det blir bra.
Steg upp för 10 timmar och 45 minuter sedan, började 7.00 på Coop imorse och det kändes förvånansvärt bra faktiskt. Nu är jag lite trött, blir nog jag som somnar först ikväll men vad gör det?

Kanske lite sne´, men vad gör de´.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0