loneliness is better when you're not alone

Läste mitt astro och idag ska jag utföra små saker som måste göras och ta praktiska beslut. Trivs även bäst ifred. Läskigt att det känns lite som det är precis så jag vill ha den här dagen. Orkar inte träffa någon men ska försöka ta tag i lite oändliga projekt som jag alltid har. Ska även börja fila lite på ett projekt som jag och Maja har på G och ni får kanske snart veta vad vi ska syssla med.
Får se om jag tröttnar på ensamheten och hittar på något, kvällspromenad med någon eller så skulle vara lagom.
Ny design på bloggen, ett sånt därt litet projekt jag utfört idag.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

du orkade träffa mig o maaalin ;)

2009-05-06 @ 08:50:54
URL: http://reebook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0