jorden runt i motvind

Givande dag med behövliga samtal och promenader med Julia på dagen och Anna Malin på kvällen kunde inte ha gjort det bättre själv. Sådana dära stunder man behöver med alla sina vänner ibland bara för att stanna upp i ens eget race ibland och bara lyssna och få prata ut sitt egna också. Ventilations stunder tillsammans är värdefullt.
Mindre viktig händelse idag var att mitt sommarschema kom så jag säger tack och adjö till livet mellan den 23 juni och 15 augusti. Fast har en hel del lediga förmiddagar jag gärna tar vara på och ventilerar mig på och gärna lägger mig ute i solen om tillfälle ges. Alltså stängning eller 10-timmars pass är annars vad som mig väntas.
Letar även lite färjebiljetter till Gotland för funderar att åka dit och fira två årsdan med pojken min eller vad man säger, fast västkusten kanske är mysigare? Det visar sig så småningom hur det blir!
Nu ska jag ägna mig lite åt min kära hobby att läsa låttexter. Det är alltid lika trivsamt.

Benen kan läka
bandagen gå av
Jag tror jag kan klara mig själv
Vägen kan öppna och snön smälta bort
Jag vet jag kan åka idag
Jag kan
men vem är jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0