jag hör dåligt och jag fattar trögt

Böjar dagen med Emil Jensens finurliga texter och att hålla mig från att gå på toaletten, allt är avstängd hela dagen till åtta på kvällen. Det är inte mänskligt. Kunde inte ens tvätta händerna innan jag tog på mig mina linser. Men jag har kommit på en lösning jag ska gå ner på stan och simma (läs: använda deras toalett och simma litegrann) då blir man ju duschad och fräsch på köpet oxå. Tycker det är en bra idé, hoppas bara inte jag får hostattack i vattnet och att folk glor på mitt stora rivmärke på magen (katt, vad har jag sagt om dem).
Nu: Frukost som inte kräver vatten eller slasken innan jag beger mig.
Sen: träffa Lisa ikväll, pojken kommer en dag försent för att han ville ha bil.
Imorgon: Grilla om vädret tillåter? kom :)
Lördag: Räffla löv på landet åt Eriks mormor o morfar.

Woooooooooheeeeey världen är vackrast i er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, Emil är fin. Har du läst hans rapporter på hemsidan? Värda att läsas.

2009-05-07 @ 13:54:33
URL: http://hannakrystyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0