lite hopp




Kommentarer
Postat av: Lotta

Snygga bilder ! Det ser ju inte-regnigt och fint ut i London, vore super tufft att hälsa på er !! :) Men har rätt mkt plugg.

Du bor ju gratis hos mig ska inte det räcka !? HIhi, pluss att intervjuen inte kommer leda till jobb, den var jätremärklig, inte alls trevlig ! Läs mer på bloggen !

PUSS

2009-03-30 @ 13:20:01
URL: http://lottainice.blogg.se/
Postat av: Lotta

Assa, har ar det ratt dyrt med havregryn och svart att fa tag pa ! Men jag har hittat det, och det ar alldeles perfekt ! :) Gott ju ! Med lite sylt eller med banan ! :)

Mkt nyttigt (hoppas jag) och valdigt mattande och gott vagar jag nastan saga ! :)

Saknar dig, hoppas at allt ar bra ! PUSS

2009-04-02 @ 17:45:38
URL: http://lottainice.blogg.se/
Postat av: Anonym

Assa, har ar det ratt dyrt med havregryn och svart att fa tag pa ! Men jag har hittat det, och det ar alldeles perfekt ! :) Gott ju ! Med lite sylt eller med banan ! :)

Mkt nyttigt (hoppas jag) och valdigt mattande och gott vagar jag nastan saga ! :)

Saknar dig, hoppas at allt ar bra ! PUSS

2009-04-02 @ 17:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0