damaged ones

Vi är faktiskt inte helt okulturella, igår (idag) tog vi en riktig långpromenad till två stycken fotoutställninger. Okej, den ena handlade om Shit, ja bajs, han hade fotograferat olika djurarters b a j s. Låter konstigt men det funkade. Och på tal om toalett så gick jag på toa alldeles nyss och sen var alla (maja) borta så nu sitter jag själv i Em, em o elvisps vardagsrum och skriver och lyssnar på lugn musik. Kommer nog vara rejält trött imorgon menmen känner inte för att somna, det är för kallt  (borde introducera fjärrvärme i det här lanet) oxå. Snart tar batteriet slut på datorn vette fan vad jag gör då men får försöka sova. Snart ska jag uppdatera med lite grymma bilder från the place to be, London. Men det är en annan saga. Snipp snapp slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0