Stay awake with me I don’t wanna go to sleep.

Nostalgilyssnar på billie the vision and the dancers. Minst sagt nostalgi.
Idag hade jag spenderarbyxorna på mig och kom hem med lite saker från realisationen, men ändå bra saker bla en mysig kofta från weekdays herravdelning, en jacka utan kvinnliga former, "after party" till håret, en mössa och makeup. Varför inte samla på sig ännu mer när man fick många julklappar, usch det var verkligen hemskt på stan idag med allt folk,  mycket vill ha mer.
Ska även ner en stund imorgon m Johanna o Maja men då ska jag fokusera på dem jag är på stan med istället för att shoppa, blir mys, flyr även till ön imorgon, ska även försöka isolera mig med plugg. Och nu läsa bok från AM.
Saknar rött lite ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0