otur? eller behöver min kropp långa promenader?

ärligt talat efter alla härliga människor jag känner och så så är den materialistiska grej som betyder mest för mig min cykel. och tror ni inte den har gått och fått punka så jag måste promenera överallt istället. = minst en kvart extra för att ta sig överallt och krångligt och jobbigt. jag älskar vad min cykel gör för mig annars. t.om. att cykla i spöregna i förrgår är bättre än att gå överallt.
tog mig sovmorgon pga. cykeln också, fysik 13-17 sen. det var den dagen. pladask.
ungefär såhär känns det.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lisa rekommenderar:

I den här stan är det bäst med däck som inte kan punkteras. Skaffade ett förra året till bakhjulet.

Lite dyrare - men så värt de i längden! :)



Kram kram ses om en stund!

2009-12-09 @ 12:44:10
URL: http://hosnilsson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag vill också få punka, om man blir så där snygg dåå ! :)

2009-12-10 @ 00:36:13
Postat av: Anonym

Du har inte funderat på att laga punkteringen ;)

2009-12-10 @ 19:23:40
Postat av: malin

o anonym: nix det har jag övervägt att inte göra själv redan innan jag fick punka.. jag har gjort desperata försök med både pappa och erik innan för att lära mig det där och jag är inge händig. blir att lämna in den på cykelverkstad efter jul eller utnyttja att man lever med en massa maskiningenjörer omkring sig. hmpf

2009-12-11 @ 12:42:03
Postat av: Ullis

Haha, Malin. Din bror kan säkert lära dig hur man lagar punka. Ha det bra. /Ullis

2009-12-11 @ 20:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0