änglagård


Såg precis Änglagård, aldrig sett den förr. Den var bra. De två bröderna var så fina i sina kepsar. Har alltid tyckt om gubbar på något vis, de döljer ett helt liv bakom sig när de sitter där på bussen eller var man nu möter dem. Kanske är det för att min egen morfar alltid har varit ett mysterium och farfar minns jag bara vagt att han bjöd på blåvits halstabletter. Önskar att pappa hade fått blivit en söt liten hopskrunken morfar till mina barn (om jag får några dvs.)
Hursomhelst se filmen om ni inte gjort det, den handlar verkligen inte bara om gamla gubbar.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Åh Änglagård. Det är en mysig film har jag för mig. Träffade Martin med kompisar i onsdags. Han såg ut att må bra. Ska tvinga med honom på lite innebandy i helgen ;)

2009-12-04 @ 09:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0