--

Mitt immunförsvar ligger verkligen på 0,0 var pigg o frisk en vecka tills nästa förkylning kom på besök. Det tar en massa krafter att vara sjuk, inte nog med att jag redan är helt slut ändå.
Nu är det jul. Minns hur jag jobbade på dygnet runt förra julen och hade panik över att hitta julklappar. Jag skäms över vad vi har gjort julen till en äcklig konsumtions och stress högtid. Så alla ni som är där, stanna upp och tare lugnt för fan, det är ju inte ens kul och du blir inte lyckligare om du får det du önskar dig (beror ju på vad såklart, men nu tänker jag på saker).
Uppsala nu också, bilade upp och det är snö genom hela Sverige, himla fint. Annars tänkte jag försöka ta det lugnt så att det känns som att lovet är långt.
I soffan vid mig har jag två 20 plusare som sitter och spelar tvspel, inte okej skulle jag säga, men jag kan inte låta bli att tycka att det är kul att spela fifa och ett batmanlegospel. Fast nu är det krigsspel och det kan jag vara utan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0