one to blame

Nu har jag färgat håret brunt men färgen fäster inte och det är fortfarande rödaktigt men det göööör ingenting. Rött är rätt ballt ändå! Ikväll är det min tur att jobba på kalmars men jag är inte alls sugen. Men det är vid sådana tillfällen man kan bli glatt överraskad att det vart roligare än man trodde. Kanske.
Justja min fjäärtis till pojkvän ringde precis och berättade att han har tagit körkort, bästbäst nu blire utforskande bilturer med kaffe, fika och kanske tältet i sommar!!  Men sommar är alltför avlägset för att ens nämna nu är det höst och allvar som gäller.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oohh, congrats till Erik, hoppas jag följer hans exempel snart och tar det där jävla kortet. Idag har jag coopat och dansat. Imorn och på fre blir det mer domarringen för mig. Det gick jätte bra i tisdags, sjukt söta ungar :D . Iiii.

Dock lite butter assistent hade man men aja. :P.

Saknar dej, det var evigheter sen vi talades vid. See you soon. Jag ska vara borta 8.30 i morn :| Sjukt tidigt. Jag är inte van. See you soon, ha så skoj på kalmars ! :D Puss

2008-09-17 @ 22:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0