ombytta dagar! nu är det väl revolution på gång?

Hallåå

Jag har fått ett helt nytt schema på jobbet. Vilket innebär att jag jobbar varje måndag, varje fredag och varannan lördag och söndag. Det är bra tider för det är mycket kväll och 100 % OB lördag, söndag. Men det innebär att det är helg mittiveckan för min del. Tisdag, onsdag och torsdag kan väl få bli nya fredag, lördag och söndag? Är ni med mig? Och om man tar otippade biltripper till sthlm mitt i veckan så är det perfekt. Det positiva är att jag slipper mina tider 7.00 på lördag morgnar, negativa är att jag jobbar de jämna helgerna nu, så kommer inte träffa Maja och Lotta på helgerna nu när jag jobbar samma tid som dem! Hursomhelst.. ni får hjälpa mig att starta revolution så att vi vänder på hela helg systemet till mittiveckan!

Ikväll är det chillkväll hos Emmy som gäller, men det kan ju ha en tendens att spåra ut till något tokigt så vi får se vad som händer! :)
Nu ska jag tråkstäda elller något liknande
helgen på tisdagar börjar v.42, på onsdag är det jobb tyvärr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0