closer

Visst känns det som att man kommer närmare musiken i hörlurar och allra helst när man glider fram på en cykel och känner lukten från höstlöven, man blir liksom ett med musiken och omgivningen. Den känslan är en av mina favoritkänslor musiken hjälper en att sätta ett finger på sina känslor och du vill dela dem med resten av världen men det går förstås inte att uttrycka känslan i ord och man kommer bara bli missförstådd ändå. Lite som med att blogga, man har något som man verkligen vill berätta men när man väl börjar skriva känns det bara löjligt. Så dagens fråga är kanske varför jag håller på med den här sidan. Men även om ingen annan förstår poängen med mina inlägg eller bilder eller jag vet inte vad så tycker jag det är kul att skriva även om allt blir censurerat redan innan jag publicerar det då jag raderar allt jag skriver fem gånger för att det är löjligt, tramsigt, känslomässigt eller djupt, så vågar ni läsa mina ocensurerade inlägg??


Kommentarer
Postat av: emmy

jag vill höra dina ocensurerade tankar! det kan ju på ett sätt vara skönt att skriva det på bloggen för då vet man att vännerna vet det, men man behöver inte disktuera det hela.

2008-09-27 @ 23:07:36
URL: http://quatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0