ur trötthet

Självfallet är jag på dåligt humör och måste få ut lite skit ur skallen när jag väl skriver. Men nu har det bara gått nio dagar sen pappa lagade punkteringen på min cykel och nu fick jag precis släpa hem den från stan för att jag hade punka igen. Cykeln är en av de få saker som jag inte klarar mig utan, mår dåligt när jag inte kan ta mig överallt med min cykel. Plus att jag behöver den när jag börjar jobba på måndag.


Andra negativa att få ut ur huvudet: det känns som att det kryper fästingar över hela kroppen sjukt obehagligt. Plus att vi såg en massa fästingar häromdan, därav känslan antar jag.


Såg en liten gubbe som letade PET-flaskor på vägen hem från stan med cykeln och jag fick nästan tårar i ögonen, det borde inte få finnas folk som går ut i natten för att leta burkar och flaskor. Plus att jag hade 3-kronors pantflaskor i min väska som jag inte vågade ge honom.


Min bror har varit ensam hemma i fyra dagar vilket gör att köket luktar apa. Plus att jag ska ha middag för lite vänner imorgon vilket innebär att jag ska röja undan hans skit.


Nej fy, imorgon ska jag skriva ett jättepositivt inlägg om bland annat min mysiga dag med Anna och vår tälttripp häromdagen, allt detta jag skrev idag är ju bara trams.


Nu har jag tagit igen en veckas Internet frånvaro på en halvtimma! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0