Student 2008-06-05

Nu är dagen som jag alltid fått lite tårar i ögonen när jag tänkt på den (äntligen?) här..

Sitter här i mina sprillans kritvita underkläder och undrar varför jag gick upp så fasligt tidigt. Allt var ju redan planerat in i minsta detalj. Tror aldrig att jag varit så pass förberedd men ändå helt totalt lost inför en dag. Har laddat upp med skavsårsplåster, endagslinser, ja bara nya kläder, nagellack osv osv. Det ända som fattas är ordentlig sömn, men den får man väl ta igen vid ett senare tillfälle! Och igår fick jag ett sånt därt plastigt engångsförkläde till min klänning av pappa, haha stackarn har tänkt på allt. Hoppas han har en skylt också! Hursomhelst det är lite som ett barn på julafton varning hos mig idag men det kan jag faktiskt vara värd!!


Dock en katastrof om Sofia inte kommer vara med! Studenten kommer inte bli samma sak utan dig! Men vi får fira med dig en annan dag om fallet så måste vara!


Tjaorå, nu har jag bara en timme och tio minuter på mig att få på mig klänningen och sminket!

Kommentarer
Postat av: Pyret

Grattis till studenten och lycka till i famtiden!

2008-06-05 @ 07:24:58
URL: http://ettpyre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0