spend the summer with me

Jag hatar det här teckensnittet kan någon hjälpa mig att byta det, tack?
Dagen har bestått av att besöka Uppsalas stadskärna för shopping inför Paris. Fick med mig duschkräm, hårsnoddar, solkräm, strumpor, linsvätska, bara tråkiga saker, 400 spänn upp i rök! Men dagen lystes upp av att träffa Anna Malin och prata lite vid ån med minimorötter och vatten. Vägen hem bestod av en stekhet promenad men min cykel är ju nu mera punkterad av min jädra bror, alltid något som inte funkar när han varit i närheten. Men min söta pappa har lovat att laga punkteringen när jag är i Paris. Stackarn får skit för det andra gör. Fick även en bok om Paris av farsgubben, ibland är han för snäll.

Hoppas gossen har det bra på festivalen och inte drunknar i lera eller kläms ihjäl under en konsert. Han är inte riktigt lika bra som mig på att skicka ”fyllesms” under festivaler. Känns inte som vi kommer hinna ses imorgon, han har åkt bil hela dagen och jag ska åka sju på morgonen dagen efter är liksom uppgjort att inte bli av. Plus att de kanske inte ens ska förbi Uppsala. Har nog aldrig någonsin träffat honom mer än tre dagar i sträck efter ett helt år tillsammans. Lite galet, undrar om vi skulle orka med varandra under längre perioder. Men det tvivlar jag inte ett skvatt på. Fast lite tokigt ändå det där om man tänker efter. En till tokig sak är att nu har hela min släkt träffat hans syster och föräldrar men släkten har inte träffat Erik!

Kvällen är lugn, jag kan inte fastna vid teven och Internet är så jävla segt så det blir mest stirra på skärmen och byta låt hela tiden. Dessa tillfällen man skulle passa på att vara lite kreativ och teckna eller läsa en bok eller ut och springa men jag orkar aldrig lyfta på mitt feta arsle. Men jag blir å andra sidan bäst på låttexter.

Morgondagen kommer nog bestå av att leta efter de perfekta hörlurarna till min iPod och köpa presenter till familjen i Paris och självfallet packa! Förhoppningsvis pussa den jag gillar bäst, men chanserna verkar vara rätt små för just det!

spend the summer with me


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gå in i fliken "design" --> "alternativt redigera din befintliga stilmall" --> där ska det stå "body" och "font:" någonstans, t.ex. såhär:body {

font: 12px/16px 'Times New Roman', 'Lucida Grande';

border-top: 5px solid #369;

}

och där kan du helt enkelt skriva in namnet på det teckensnittet du vill ha. Det som står först är liksom förstahandsvalet, nästa ska bli ifall det första inte finns på den läsande personens dator.

Och ha det jättebra i Paris! :)

2008-06-08 @ 18:13:35
URL: http://hannakrystyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0