biljetter, promenader och två täppta näsor

Det är knarka Kent och tanka ner Thåström låtar som gäller för jag har bokat biljetter på impuls till deras spelning på Zinkensdamms ip på lördag. Har även tvingat med mig pojken min och jag anar väl att han inte direkt avgudar Kent. Men jag tänkte mig sol och picknick innan på lördag också, ja han har faktiskt ingenting att säga till om märker jag. Tänkte att han kan bjuda på jordgubbar och vin också. Nej nu driver jag, han är ingen toffel och jag är ingen som styr folk, men en tripp till Stockholm är ju aldrig fel, inte två stycken samma vecka heller som det blir nu då!


Dagen har varit i högsta grad skön. Har sovit ut, lyssnat på Kent, tagit mig en rask långpromenad, inte hört av mig till någon alls (förutom att meddela E om att jag bokat biljetter då), promenad med Julia för att jag skulle äta middag på hamburgerställe,nu bara fortsätta lyssna på Kent och konstatera att Spanien och Tyskland är i final för att snart lägga mig och sova igen. Imorgon kommer min favorit hit så jag ser framemot fredagen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du haft en bra dag!:) Kika gärna in i min blogg, släng in en kommentar och rösta på min poll om du har tid! :)

2008-06-26 @ 23:14:30
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0