sommardag inomhus

Idag har jag funderat på hur många som förvunnit från stan på ett eller annat sätt den senaste tiden. Eller en ännu värre tanke är olika vänner som kommit och gått under åren som man bara tappat kontakten med. De som försvunnit från Uppsala kommer iallafall tillbaks inom några veckor och månader. De andra har man nog redan slopat. Men hursomhelst är det lite grått och trist och idag har täcket varit min enda vän. Jag är inte bra på att vara isär med mina vänner.

På tal om sär och sära så känns det så fel att använda istället för dela. Något jag gjorde på jobbet igår. Sära på dem. Mys.

Kommentarer
Postat av: beccaa

hallå hallå där! du cyklade med mej till kvantum!!

2008-07-13 @ 23:56:23
URL: http://reebook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0