something not sunlight

Slå, sparka, bita, riva, boxa, rak höger, krascha, knäa, skalla... det är bara ord men det kan vara så mycket jobbigare att använda sig av ord och tänka istället för att göra något av ovanstående när man känner sig frustrerad. Bara ha sönder någonting och allting känns lite bättre. Men det löser inga problem alls. Men omgivningen förstår dig. Allt går inte att uttrycka med ord.

Mycket lättare med ett leende, en kram, en puss, en blick, ett kittlande skratt att se att någon gillar läget.  

Och jag tror alla såg att jag var lite trött ikväll. På min hållning och mitt dåliga engagemang.

Det går INTE  att se igenom någon någon alls. Du är dömd att dömmas.


Kommentarer
Postat av: Emmy

äsch klart alla har sina dåliga dagar, det ska man inte dömmas för!



oooohhh du jag kommer till uppsala om kanske 1 ½ vecka och jag ska på arbetsintervju och det är väldigt lättande!!

2008-07-09 @ 11:06:30
URL: http://quatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0