nowhere fast

KÖTT fy fan vad det gick dåligt på jobbet idag, hade inget fokus och kände mig obekväm.
nu borde jag tvätta mina jobbkläder men jag kände att det var en dålig idé ändå, får ha på mig den jättestora kockskjortan imorgon ändå fast att det blir för varmt och jag ser ut att drunkna i den. idag var det kaos och upp och ner på jobbet som sagt, lärdom: tro aldrig att du kan ta det lugnt o gå o chilla lite där lotta är, lärdom 2, se till att stänga delikatessen i tid!!!

delen av dagen innan jobbet bestod av att leta kortbyxor med två pojkar, detta var svårare än man kan tro då alla killshorts är riktigt jävla fula men när vi kom till H&Ms rea löste det sig och de fick hem sig några stycken till ett bra pris också, men som sagt man blir nästan aldrig riktigt hel nöjd när det är H&M, men men eriks var heta, typ sådana de spelade fotboll i på 60-70 talet, kort kort och eget såklart så ska han ha det. ÄNDÅ

Kommentarer
Postat av: Emmy

åhh ojoj malin min lägenhetä r så dyr och jag är så fattig. vill du bli min inneboende någon månad eller två? vi kan ha duschscheman på morgonen och turas om att dammsuga varje söndag!

2008-07-31 @ 20:15:26
URL: http://quatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0