I wish you'd hold my hand when I was upset


I onsdags var det krogen mitt i jobb veckan och det var väl inte värsta värstaste utekvällen men jag tycker det var en fin kväll. Hoppas på ett lika fint avbrott i vardagen denna vecka.

Helgen var avkopplande och en 90-säng delades på två personer och två katter = TRÅNGT men MYS!  Fick även lite solsken sådär på väg hem från kusten. Träffade Emmy på kvällsningen och det kan nog bli en fin Uppsalahöst.

Nu är det bara kött kött kött igen och lite Ost, Ost är fint. Jag tabbade mig även med matlådan och hade bara med mig grönsaker och ingen pasta som det var tänkt. Sen har jag börjat få armar, då menar jag muskler, bär så pass mycket på jobbet, jag saknar mina klena slanka pinnar litegranna. Inte för att de direkt är någon skillnad men ändå de är något att ta i nu. 


Saker jag dampade på idag men som går över av sig själv:


en trave backar på stortån (blod blod), dumma billister som inte kan köra bil.


Jag som skulle börja tänkta positivt..


Idag bokade jag träff med denna vackra böna! Glädjeskött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0