arbetande kvinnan

Sofia undra hur jag kan ha så mycket kläder.

Onödigt shoppande är faktiskt lite bra ibland och min andra regnjacka läcker faktiskt när man cyklar i spöregn och om det är vita, rosa och blåa små söta bär på jackan kan man inte motstå den. Sofia hade turen att gå in på hm med mig idag och jag liksom attackerade alla rea-varor, och Sofia där har du svaret varför jag har så mycket kläder, jag köper alltid något när det är billigt. På gott och ont, jag kan alltid matcha konstiga kläder med något. Och där har vi svaret, tveka aldrig att använda ett plagg. Det blev en tröja och en sjal också till min sjalsamling som börjar växa till sig lite nu. Borde lägga upp bilder och berätta en historia om dem snart för ingen är den andra lik i bakgrund eller mönster. Vore ett kul projekt om man skulle ha fritid vilket jag inte har. Inatt sov jag hos Becca och det var längesen jag sov så bra. Tycker om att sova borta och att sova när man kan andas med näsan, det är skönt.


Snart ska jag på middag hemma hos Malin L, ska bli skoj. Jobbigt bara att man börjar 7.30 imorgon så jag måste åka hem i god tid. Lika bra att ta med sig iPodden så man kan cykla hem själv och fortfarande känna sig lite pepp.


Jag har fått värsta snabbkursen i ostar, salamikorvar, lufttorkad, rökt och koktskinka! Det är faktiskt rätt så intressant, men annat än lyx kött vill jag helst inte röra.


PUSS


Istället för skolböcker ockuperas mitt rum lite halvt av diskade matlådor!

Kommentarer
Postat av: Sivle

där har vi ju svaret på din snygga stil med!

2008-07-10 @ 19:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0