another brick in the wall!

Mitt nagelband smärtar och jag är yr. En obehaglig men antagligen helt ofarlig känsla.


När det ännu inte är ett enda moln på himmelen och jag cyklar till jobbet mellan sex-sju på morgnarna är det bara jag och männen med hjälmar i industriområdet som är uppe och de vinkar mer än gärna när jag svischar förbi på min hoj. Morgonleveransbilarna tutar och jag undrar om det är för att jag är i vägen eller för att jag är en blond tjej. Sen Paris veckan skulle det inte vara något att höja på ögonbrynen för. Det som förundrar mig är att det är som en helt annan värld på morgnarna med mestadels män som gör slitsamma arbeten. Vid niotiden när de andra vaknar till liv på somrarna äter de sin lunch och nu är även jag en liten del av den världen, fint.


Imorgon är en fin dag för jag är nämligen ledig och jag ska ta vara på dagen. Har jag i alla fall tänkt mig.



jag fixar musiken innan en utgång


Kommentarer
Postat av: elvips

jag saaaknar mitt rum! men skulle ge en miljon för att aldrig se uppsala igen. kan inte alla ni bara flytta till nån najsare stad? ;P

2008-07-24 @ 20:28:26
Postat av: Anonym

ditt rum var vackert. men ett halvår till bara sen blir det förhoppningsvis andra breddgrader. vill ha dig här tur att du inte har en miljon? > <

2008-07-24 @ 22:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0