ny vecka, nya utmaningar!

Oho, sen förra veckan har jag en blå lilltå, uppskrapade handflator och ett uppskrapat knä, tre blåmärken.. sånt som gör att man känner att man lever och måste ta vara på det!
Lilltån fick jag på innebandyn som jag nog inte kommer ha tid med ?
Resten fick jag när jag lekte aktionhjälte och slängde mig av cykeln i farten när ett klantarsel till gubbe slängde upp bildörren på mig och min kära cykel.. tur att jag INTE landade på huvudet då hade jag kanske inte suttit här! Blev lite skraj må jag säga, men ingen kan skrämma mig så pass att jag inte vågar cykla! Fast ledde cykeln den lilla biten jag hade kvar till Miriam, som för övrigt fick pyssla om mig och bjöd på pasta med en god ostså, tack tack.
 Även om dagen var allmänt kaos innan så kunde den inte avslutats bättre än med konsert och trevligt sällskap.. nattpromenad hem med Anna som var speedad efter en redbull och en kopp kaffe och jag som pratar i sömen om skolan!

Idag stannade jag hemma för att städa inför min fransyskas besök och har gjort lite desperata försök till att plugga men jag hamnar alltid här tillslut! Sen kände jag att jag behövde vila sen gårdagen kravaller..

Det jag beklagar mig mest över är att det inte var en snygging som smällde upp dörren på mig o gav mig sitt telefon nummer.. det hade varit lite som hundtricket..  fast ändå inte.. nej men gud ska vara glad att jag inte skadade mig illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0