Håll näsan över ytan tills det vänder!

Föregående inlägget skrev jag förra lördan, det hade visst sparats som utkast eller något liknande! Jag som var riktigt arg och trodde att det var putsveck, borta, finito med det!
Nu har redan en hel skolvecka gått sen dess, helt galet! Inte nog med det så är nästa vecka minst lika jobbig (skolväg) som den veckan som just är över. Men nu är det helg mina damer, herrar, flickor, pojkar, djur och alla andra varelser!
Och här har jag just målat mina naglar och Sofia undra just om jag målar mina naglar för att jag ska ut o vara fin ikväll, men icke målar dem för min egen skull bara :)  jag har tänkt ta det lugnt ikväll riktigt skönt ska det bli, enda som saknas är godis och en bra filmrulle.
 Men serå Sofia bjöd över mig till henne nu ikväll efter hon varit på bio med sin syster, trevligt trevligt tycker jag :)
Imorgonbitti är det även franskafika på cappucino sjukt tidigt! ännu en anledning att ha en lugn kväll! Sen tänkte jag styra upp min gymning i helgen.. har inte haft tid att träna på cirkus tre veckor, katastrof!
Fast igår var vi på fyrishov med klassen! 40 längder simmade vi jag var heelt slutkörd sedan vare djupdykning, livräddning, dyka från trampolin hoppa från trean, simma så långt som möjligt under vattnet! Skoja inte vad trött jag var efter det! 
CFA fick sina fransoser igår också! Roligt för dem fast de klagar mest... gjorde vi när vi hade våra också tror jag.. nu i efterhand som man inser hur trevliga de kaotiska dagarna var! 
Jusstja ikväll äre ju skåningarna på arcade också så imorgon blir det ngn slag reunion med lite klassisar o Emmypemmy tror jag! Woho. Efter fikat o träningen dårå.. 

Vi märkte nog aldrig riktigt vad som hände
Förrän allt var slut



 

Kommentarer
Postat av: emmsanpemmsan

jaa det var jättetrevligt:D
(haha utgångspunkt: 7 pers, när vi säger adjö: 3 pers)

alltså du borde följt med på arcade, det var festen (lite) fast svettigt.

2007-03-26 @ 13:51:21
URL: http://snusmumrik.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0