Det kommer bara leda till nåt ont ändå (lördag förra veckan)

I onsdags åkte fransoserna hem och vardan har redan letat sig tillbaka in i klassen men det är något tommare än innan! Veckan de var här var riktigt fullspäckad och när den var över slappnade man verkligen av för första gången på väldans länge och det slog till med en ordentlig trötthet vill jag säga! Såhär efteråt är det nästan svårt att memorera veckan men det var mycket som stod på programmet allt från friluftsliv i fjällnora till party nästan tre dagar i rad! Känns lite tråkigt att min tjej och jag verkligen inte fick någon relation men och andra sidan kanske det är lite skönt också!


Lotus, pernilla och jag.

Äsch tänkte göra ett fint litet bild kollage men datorn sa ifrån att ladda upp fler bilder! Fixart någon annan dag!

Fredags kvällen var ganska otippad i lägenhet ovanför burger king av alla ställen  men väldig trevlig när man har super sällskap som Anna!
 
Anna, nu tänder dom gatubelysningen
bussarna åker sitt varv
jag letar efter rispor i ytan
en spricka, ett hål, en skarv
det måste komma nåt bra ur allt
det måste växa nånting under alla lister
alla bingon, alla tävlingar, alla steg tillbaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0