Troubles

Jag orkar inte med mina egna humörsvägningar, seriöst jag är störd ;p Ena stunden är flyter allt på helt rätt och allting är perfekt! 
 Den andra vill man bara lägga sig under täcket och skrika allt vad man har.. eller gråta..  

Bakisträning är den nya prommen! Höll ärligt på att döö av trötthet, men det kändes fint!
Julias boxning var imponerande. Kanske lite därav humörsvängnigar igår var det party party och jag var inte allt för nykter.. Det var en alldeles lagom kväll.. jag har märkt mig själv att alltid återkomma med att lagom är bäst typ som festmetoden.. så jag har hittat mitt motto.. lagom ät bäst! Riktigt trååkigt motto, hör man ju på direkten.. kommer ju aldrig hända något spännande om det ska vara så lagom hela tiden..


Plus för:
Högtalare till mp3n så att man kan lyssna på musik när man duschar :)
Uppmuntrande telefonsamtal :) Ring mig, du behöver inte ha värsta anledningen..
Vara frisk så att man kan träna :)

Blä för:
Mandariner, apelsiner etc. som ser goda ut på utsidan men smakar skit,
utsidan bedrar mina vänner!
Jag är sämst på att ringa själv.. :(
Förkylningar o alla slag av krämpor vi går o bär på!



Thinking how it used to be,
Does he still remember times like these?
To think of us again?
And I do.

Kommentarer
Postat av: emmy

blä för: utsidan bedrar mina vänner

amen till det (iallafall för en del)

2007-02-05 @ 22:52:51
URL: http://snusmumrik.blogsome.com
Postat av: Hanna

En träningsexpert på radio sa att träna på bakfyllan är som att träna när man är förkyld, i effekt. ;)

2007-02-10 @ 10:50:05
URL: http://hanna.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0