Ohoj!

Imorgon har halva sinnessjuka veckan redan gått och oj vad glada vi är för det! Fast ännu gladare är vi imorgon eftermiddag, trots att det är alla hjärtans dag för då är nämligen historia provet över.. dvs om det gick någorlunda bra.. det är det jag inte gillar med nya lärare man har ingen aning om hur deras prov ser ut..!

Och på torsdag ska jag få träna innebandy för första gången sen i april har jag räknat ut! Ska bli kul.. får se om reflexerna sitter kvar, har ju också räknat ut att jag spelade innebandy i fem år.. så heelt borta borde man inte vara.. även om jag nog är det :p
Hoppas det går bra o att jag får vara med o träna fler ggr, men jag hoppas inget...!

Jag känner faktiskt att lilla oengagerade jag börjar engagera mig i mer saker.. eller inte värsta men mkt berör mig mer än för ett tag sedan..


Det här vet du inte om men jag väntar på dig
någon gång måste du bli själv o jag väntar på dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0