it's still a little hard to say what's going on

Och jag kan inte klaga på något.. för jag har både tränat och pluggat den här helgen..
Total skillnad från vanliga helger med pluggdelen! Ett av mina motton är ju då att helger är INTE till för att pluggas på.  Fast träningen jämnar ut sig med all kola jag druckit för att orka plugga..
o nu ska jag fara till storken för att förbereda en av alla redovisningar..!

Kommande veckan:
3 prov, franska, historia, medicinskgrundkurs.
2 redovisningar historia, idrott.
1 labbrapport, naturkunskap.
Sen på det ligger jag efter i matten, har franska grammatik, 2 böcker att läsa på svenskan, 1 kapitel + 20 glosor på engelskan...  säkert samhällskunskap också.. sen slapp vi förhör på naturkunskapen så den tänker jag inte göra..
I'm deaad! Fast inse dödare jag skulle varit om jag inte hade pluggat alls i helgen :D

Det får bli som det blir. Lyssnar på en lista med bara Oc låtar som Martin gjort hoho. Hej då!  ...Re!



You don't want to hurt me,
But see how deep the bullet lies.
Unaware that I'm tearing you asunder.
There's a thunder in our hearts, baby

So much hate for the ones we love?
Tell me, we both matter, don't we?
You, (If I only could, be running up that hill)
You and me (If I only could, be running up that hill)
You and me, won't be unhappy

And if I only could,
Make a deal with God,
And get him to swap our places,
Be running up that road,
Be running up that hill,
Be running up that building.
If I only could

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0